Mindfulness stiltedag en terugkomdag 2018-03-27T11:23:11+00:00

‘Stilte verlicht je levenspad. Door niet te spreken, zie je duidelijker.’- Mahatma Ghandi

Mindfulness stiltedag

Voor wie

Bij elke 8-weekse training hoort een stiltedag. Deze dag is ook facultatief te boeken door de deelnemers van de ‘Light’ versie en door geïnteresseerden met mindfulness/meditatie ervaring, al dan niet opgedaan bij Silentum. Verspreid over de uren doen we de oefeningen uit de training en de stilte is hierbij verdiepend en ondersteunend. Er is een theepauze en een lunch pauze. Ook tijdens de pauze wordt er niet gesproken. Dat is vaak een intense, nieuwe ervaring voor de deelnemers. Je hoeft even niet te ‘socializen’.

Wanneer en waar

De stiltedagen zijn vrijwel altijd in het weekend, meestal op zondag. Bij veel belangstelling vindt deze dag plaats in de zaal aan het Lylantplein 1 in Capelle aan den IJssel. Met een klein groepje houden we de stiltedag in Zevenhuizen. Zie de agenda voor de data.

Mindfulness terugkomdag

Aan deze dag kan iedereen deelnemen die een Mindfulness training heeft gedaan. Het zal een dag zijn van opfrissen, verdiepen, vragen kunnen stellen, elkaar inspireren, met elkaar oefenen en delen. Een dag vol kalmte, rust en opmerkzaamheid. Een kadodag voor jezelf!!

Wil je meer weten over deze Mindfulness dagen? Neem dan contact met ons op.

 

Stiltedag info en kosten

De dag begint om 10.15 uur en eindigt om 15.15 uur.

Rond 14.45 is er ruimte om weer te wennen aan praten en ervaringen te delen. Zorg goed voor jezelf door de rest van die dag geen drukke sociale dingen meer te plannen. Voor de deelnemers van de 8-weekse is deze dag inclusief. Deelnemers van de Training ‘Light’ en anderen betalen € 60,–; afhankelijk van de locatie kunnen daar nog cateringkosten bij komen van € 12,50

Terugkomdag kosten

De dag begint om 10.15 uur en eindigt om 15.15 uur. De kosten bedragen € 60,–; afhankelijk van de locatie kunnen daar nog cateringkosten bij komen van € 12,50

 

Beide dagen zijn een cadeau aan jezelf. Een verdieping van je beoefening in aandacht. Gun jezelf die ervaring.